A meteorológiai előrejelzésekre tekintettel a TERMOSTAR Kft. április 22-én leállította a távfűtést Kecskeméten.
A kecskeméti távhőszolgáltató már az elmúlt hetekben is a változékony tavaszi időjáráshoz alkalmazkodó, pénztárcakímélő szakaszos fűtésszolgáltatást nyújtott.
A rendszer a fűtésleállást követően is rugalmasan reagál a fogyasztói kérésekre. Ha április 22-ét követően váratlanul hűvösre fordul az időjárás, és a lakóközösség úgy dönt, hogy továbbra is igényt tart a fűtésre, nincs más teendőjük, mint jelezni ezt közös képviselőknek, aki írásban kérheti a fűtés visszakapcsolását. A távhőszolgáltató ebben az esetben a lehető leghamarabb újra elindítja a fűtési szolgáltatást az adott társasházban.
A TERMOSTAR Kft. szakemberei köszönik a Fogyasztók és Közös Képviselők együttműködését, amellyel támogatták munkájukat. Kecskemét távhőszolgáltatója 40.0000 lakossági és több mint 200 egyéb fogyasztó hőellátásáról gondoskodik, immár jelentős részben megújuló energiával. Ennek köszönhetően az elmúlt évben több mint 10.000.000 m3 földgázt váltottak ki helyben rendelkezésre álló megújuló energiaforrással a kecskeméti távhősök.
A TERMOSTAR Kft. szakemberei felhívják a figyelmet, hogy azokban a lakásokban, ahol megtörtént a fűtéskorszerűsítés, a fűtési időszakot követően a termosztatikus radiátorszelepeket teljesen nyitott állapotba kell helyezni, és nyáron is így tartani. Ez megakadályozza az úgynevezett szelep leragadást, illetve a fűtés indításakor előforduló levegősödéseket. Így elkerülhetőek a váratlan meglepetések ősszel, az új fűtési szezon kezdetén.
A fogyasztók távfűtéssel kapcsolatos kérdéseit, észrevételeit a diszpecser@termostar.hu e-mail címre várják a kecskeméti távhőszolgáltató munkatársai.